MILYEN EGY SIKERES MÁRKA

Női célpiacra tervezve?

Szeretném ha megismernédk az én szerelem projektemet, Anyuskát. Teljesen a nulláról építettem fel a mára már sikeres brandet, terveztem meg az alapoktól a termékeken át egészen a csomagolásig. Példaként mutatom most meg neked, hogy lásd, miről is beszélek.

Az én misszióm…

Második kislányom születése után kicsit eltávolodtunk egymástól a  férjemmel és kerestük a megoldást. Ezernyi köny, blog és fórum átolvasása után világos volt, hogy nem kommunikálunk…szinte semennyire.. . Ekkor jött az ötlet, hogy ha nem megy szóban, akkor mondjuk el írásban… És bizony megszületett az első három kártyacsomagom, kimondottan pároknak. Misszióm lett, hogy segítsem a kisgyerekes szülőket abban, hogy újra egymásra találjanak. Az általam tervezett kártyacsomagokkal, letölthető romantikus feladatokkal könnyebben átvészelhetik a nehezebb időszakot. Az Anyuska név pedig abból jött, hogy a férjem így szólít…és olyan kedvesen mondja.

EXTRA TIPP: Legyen neked is egy missziód mellyel megismerteted a közönséged. Egy márkasztori, melyre mindenki felkapja a fejét és amivel érzelmeket teszel a márkádba. Ettől leszel igazán hiteles és személyes, amit imádnak női vevőid.

Arculat

Névjegy és logó valamint a moodboard egységes színvilága tükröződik a weboldalon de a kártyák csomagolásán is. Első körben a buyer persona lett meghatározva. Elsősorban a 25-40 éves anyukák lettek becélozva, akik gondoskodó karakterek. A hangulatábra és színpaletta a részletes elemzés alapján lett összeállítva.

EXTRA TIPP: Profizmust sugall ha arculati elemeid, weboldalad,  a termékek csomagolása egységes és harmonikus. Az évszak-, és karakterelmélettel könnyedén behatárolható milyen stílusra van szüksége a célközönségednek.

A koncepció

A koncepció az volt, hogy elsősorban az anyucikat célozzuk meg, akik gondoskodóak és vagányak is egyben.  Van problématudatuk és változtatni akarnak a jelenlegi helyzetükön. A weboldal, arculat színvilága éppen ezért lett a púderes rózsaszín és a fekete kettőse. A buyer persona meghatározása nem volt nehéz, hiszen a hozzám hasonló anyucikat kerestük. Ilyen lett a megújult weboldal:

Csomagolás

A termékek, illetve a csomagolás tervezésekor a fő szempont az egységesség volt. Mint mintázatban mint hangulatban az arculathoz, a brandhez szorosan passzoló csomagolást terveztem. A kártyacsomagok esetén a szín és a szöveg változik csak, a dobozok és kártyák alapja ugyan az.

 

Nézd meg élesben a projektet itt:

Anyuska weboldala     Facebookoldal  Instagram: anyuska_nemcsakanya

Ha te is szeretnél egy sikeres brandet kialakítani, vedd fel a kapcsolatot velem és valósítsd meg a legvadabb álmaidat!