Decemberi inspiráció

Beköszöntött végre a csodás, izgalmas December. Annyi szín, illat és élmény vár ilyenkor ránk, hogy csak kapkodjuk a fejünket.

Ebben az időszakban rengeteg ötlet van, ami ihletet adhat egy egy poszt, cikk megírásához. Célszerű a Facebook borítóképet is lecserélni, kicsit “ünnepiesíteni”.

Most hoztam néhány Moodboardot, azaz hangulat táblát, melyek segítségével te is megtalálhatod a brandednek megfelelő stílust, színpárosításokat.

A színtípusok kidolgozása a svájci festő és művészpedagógus Johannes Itten nevéhez fűződik, aki a húszas évek egyik legjelentősebb művészeti intézményében a Bauhausban tanított. Megfigyelte, hogy a festőnövendékei olyan színcsoportokhoz vonzódtak, melyek megegyeztek a megjelenésük összképével. Így lett tavasz, nyár, ősz és tél típus. Ma ez utóbbira mutatok példát. Ezt az “Évszakelméletet” kell alkalmazni egy brand, márka kialakításánál, figyelembe véve a vevőidet is.

Mi a jellemző a TÉL típusra?

Meglehetősen kettős ez a típus. Egyrészt a domináns, sötét színek jellemzők, melyek dinamikusak, uralkodó jegyekkel megfűszerezve. Luxus és csillogás erősen jelen vannak. Nem véletlen választják a tél színeit a luxusmárkák.